Monday, July 2, 2018

Κεφαλονιά / φωτοποιήματα / Απρίλης '18

πού ανταμώνουν, Κυρά Θαλασσινή;
στην άλλη ή στην απ' εδώ του φεγγαριού; [...]
Κυρά Θαλασσινή / Νίκος Πεντζίκης







"...σε μια ταβέρνα το απόγευμα, με τους μεζέδες, τα ζωάκια που σου αρέσουν του βυθού, με τις υπερβολές, με τις μέρες της αφθονίας μας που είναι αμέτρητες, και ορφανές, που είναι ταξιδιώτισσες, που αρνούνται να γίνουν τουρίστριες, γεννημένοι σ' αυτό, στο μπλε βαθύ που το βάφτισε ένας πνιγμένος βασιλιάς..."
Φολέγανδρος: Πάμε πάλι / Κυριάκος Μαργαρίτης




το σπίτι νούμερο 40

εκεί όπου η αγάπη δεν ξέχασε ν' ανθεί
βαθιές ζάρες πάνω απ' το μέτωπο
το πιο ακριβό του κόσμημα.
οι δείκτες εδώ
μετρούν αιωνιότητες.
κάθε προσμονή κι ανάμνηση.
κάτω απ' το μωσαϊκό
θάφτηκαν καντάδες
το βράδυ ξεμυτίζουν
και κεντούν τα όνειρά τους.
το νυχτολούλουδο ξαγρυπνά
να τους φυλάει.
σαν τους έβλεπες να στρώνουν
το μεσημεριανό τραπέζι
θα ζήλευες.
Να πως κάποιοι κρατούν τον όρκο τους!



-μη με φιλάς τόσο γρήγορα
-δείξε μου
-δεν έχεις φιλήσει ποτέ σου λουλούδι;
-όχι, πρώτη φορά

 

θέλω τον κόσμο ν' αγκαλιάσω μ'ένα ζεστό φιλί κι από τη δύση μου να φτάσω ως την ανατολή 
το ταξίδι / Νίκος Γκάτσος

        

Λατρευτή μου Φιντέλ, συγγνώμη για την αργοπορία της γραφής μου. 
Ήμουν εντελώς παραδομένη στην ευτυχία. 
το ημερολόγιο ενός τρελού / Νικολάι Γκόγκολ

| τοποθεσίες: Πόρος, Μύρτος, Άσσος, χωριό Μεταξάτα |

No comments:

Post a Comment